tisdag 24 maj 2011

1 år har gått nu

det har gått snabbt oxå tycker jag.
Jag kommer ihåg det som om det var igår det hände men det är faktiskt ett helt år sen.
Vad pratar jag nu om? Jo, Blodomloppet som var mitt första stora riktiga lopp. 5 km ren smärta o vilja och efteråt 2 dygn av ren o skär glädje.
läs mer här: http://kalnins.se/index.php?option=com_content&view=article&id=89:jag-har-kommit-i-mal&catid=35:vikt&Itemid=18

Imorron så är det dax igen men denna gången så är det lite annorlunda.
jag ska springa 10 km och denna gången så har jag ett mål, jag ska försöka klara detta under 60 min.
det kommer att bli tufft, men jag är en tuff o envis kille så jag kommer säkert att klara detta.

om du har möjlighet så kan du väl komma o heja fram mig till en bra tid. starten går 18:30 på västra mark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar