torsdag 26 april 2012

Det kom ett mail idag...

Det började så här:
 "Hej Patric!

Stort grattis, du har blivit utvald till Gainomax Sports Team! 

Din ansökan inspirerade oss att välja just dig och vi vill gärna att du är en av våra deltagare, som under tio veckor får sponsring inför, under och efter din cykelinsats i Vätternrundan."

gissa om jag blev glad och givetvis stolt också över att blivit uttagen av alla dessa tusentals ansökningar.
Nu är jag ännu mer peppad.

Igår var jag och kollade upp min vad på riktigt, hon började med att kolla runt lite och efter ett tag så höll hon på och rätade ut min höft som var lite sned samt fixade lite med mina armar och hållningen. Sen satte hon lite nålar i vad, fot, arm och i örat. Hon tryckte och pressade på min ömmande punkt i vaden o det kändes bättre nästan genast.
Jag har fortfarande 3 nålar kvar i örat som ska sitta 14-17 dagar. På måndag så ska jag tillbaka för behandling nr 2 och då blir det lite vibrationsplatta samt fler nålar och tryckande. Hoppas nu att det funkar att springa. Ska nog testa en liten runda imorron när jag vaknat.

Nåväl, allt för denna gången.

Patric

3 kommentarer: