onsdag 2 maj 2012

Underbara nyheter

Jag har en massa goda nyheter så här i vårvärmen som jag vill delge er kära läsare.
Jag vet att ni är en massa som följer mig och min träning samt min viktnedgång som nu är i stadiet att hålla den.

Idag så kom det en låda med 20 kg Gainomaxsaker till mig, rena (h)julafton kan man säga. det var Barer och recoverydricka. ska bli kul att testa detta och se vad det gör för mina prestationer.
I söndags så var jag och 2 VR-vänner ute på en cykeltur. Det blev 95 km på ca 3:45. härligt väder och en massa udda vindar. kraftig motvind blandades med kastvindar. Jobbigast var så klart sista 14 km hem i ensamt majestät i den värsta motvinden jag varit med om. Det var lika mycket pannbensträning som fysisk träning.

Ni kan följa mina träningsresultat på funbeat.se.

Nästa riktigt goda nyhet är att jag igår var ute och sprang. Det blev 5 km med Jessan som draghjälp. Jobbigt med andningen som tusan men inte en känning i vaden. Detta betyder att gbgvarvet blir av, och Jessan och jag kommer att springa och peppa varandra ihop. ska bli riktigt kul detta.

På fredag så ska jag få den 3:e och förhoppningsvis sista behandlingen av min vad.

Vad gäller cykelträningen så finns det en massa olika upplägg inför vätternrundan. På söndag så blir det nog Ihretrampen och den längsta sträckan 73 km. då ska jag testa med alla godsaker som jag fått idag.

Det kom ett litet paket på 20 kg idag

1 kommentar:

  1. Hej.

    Jag tänkte att det kunde vara trevligt om vi som är med i Gainomax sports team kunde ha ett forum där vi kan "träffas" och snacka uppladdning, starttider, mekartips, träningstips och upplägg mm. mm.
    Så jag tog mig friheten att göra en grupp på Facebook.
    Jag tror att jag måste bjuda in folk aktivt, dvs. det går inte söka efter gruppen.

    Är du sugen på att vara med i gruppen? Skulle vara trevligt.
    Adda mig på Facebook så lägger jag till dig.

    mvh Oskar Holtz - Gainomax sports team VR2012.

    SvaraRadera